همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت، مراسم نمادین نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان شهید حسین زارع زاده، مدرسه مروج سلامت شهرستان مهریز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش یزدفردا: همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت، مراسم نمادین نواخته شدن زنگ سلامت در دبستان شهید حسین زارع زاده، مدرسه مروج سلامت شهرستان مهریز با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهریز در این مراسم ضمن تبریک هفته سلامت اظهار داشت: امسال هفته سلامت با هدف توجه به سالمندی و سلامت و محوریت زندگی سالم و طول عمر بیشتر نامگذاری شده است که تا 24 فروردین با برنامه های متنوع ادامه دارد.
"محمد حسن پور" ضمن قدردانی از مسئولان آموزش و پرورش بیان داشت: همه دستگاه ‌ها باید با همکاری مستمر و پی در پی نقشی در تحقق سلامت جامعه ایفا کرده و به صورت فعال در عرصه سلامت جامعه حضور داشته باشند و اصلی‌ ترین دستگاهی که در سلامت جامعه امروز و آینده نقش اساسی و حیاتی دارد، آموزش و پرورش است که تربیت و آموزش نونهالان این سرزمین را بر عهده دارد.
وی افزود: چاقی، افزایش وزن و اعتیاد به مواد مخدر مهمترین عللی هستند که سلامت جامعه و انسان را به خطر می‌ اندازند.
مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز توجه به سـلامت محیط مـدارس، بهبود تغـذیه دانش آمـوزان، گسترش فعالیت‏ های ورزشی و مشاوره‏ های روانی و بهداشتی را از مهمترین برنامه‏ های آموزش و پرورش برای ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان برشمرد و تاکید کرد که این برنامه با جدیت در تمامی مدارس در حال اجراست.
"حسن حاضری" تصریح کرد: امروز همه ما باید تلاش کنیم با همگانی کردن ورزش و تغذیه سالم در میان آحاد مردم، سلامتی را برای جامعه به ارمغان آوریم.
در حاشیه این مراسم فرماندار و مسئولان از نمایشگاهی که به همین مناسبت در آموزشگاه برپا شده بود بازدید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا